Actualidade

As mobilizacións da ESAD logran unha rectificación nos recortes á Escola

PUBLICIDADE

Despois de tres días de folga e concentracións en Vigo, Pontevedra e Compostela, a Xefatura Territorial de Educación rectifica e vén de aceptar algunhas das demandas da comunidade educativa da Escola Superior de Arte Dramática (ESAD). Nunha reunión celebrada o pasado venres entre a dirección do centro e unha delegación da Inspección Educativa acadáronse tres importantes compromisos.

  • En primeiro lugar, a revisión do cadro de persoal do centro, incrementándoo nunha praza e media, unha de Dramaturxia e media de Espazo Escénico. Isto supón a restitución da metade do profesorado que fora eliminado neste curso.
  • Recoñécense tamén as Titorías Docentes dentro do horario lectivo do profesorado cun mínimo de 3 horas. Na Escola xa viñan aplicando esa figura desde 2012 por mor da entrada no Espazo Europeo de Educación Superior, pois o crédito ECTS contempla non só a docencia directa senón tamén as actividades académicas complementarias, como titorías, especialmente necesarias na Educación Superior.
  • Por último, a administración comprometeuse a relevar e substituír o inspector do centro con carácter inmediato, con data de 1 de outubro, “elemento fundamental para favorecer a convivencia entre a a comunidade educativa da ESAD e a administración educativa”.

Estudantes e profesores secundaron masivamente tres días de folga entre o 17 e o 19 de setembro, e a continuidade das mobilizacións desembocou nunha xuntanza entre a dirección do centro e unha delegación da Inspección Educativa na que se pactaron os mencionados acordos.

De todos os xeitos, aínda quedan asuntos pendentes. A comunidade educativa non renuncia á recuperación ao completo do cadro de persoal necesario e demandado polo centro nin, por suposto, á demanda de que o centro se adscriba á Universidade, aínda que dende a ESAD matizan que darán unha marxe de confianza á nova conselleira, Carmen Pomar, para que se familiarice cos asuntos do seu departamento antes de retomar as accións se non hai movementos.

Dende a CIG-Ensino subliñan que este conflito demostra que sempre é preferíbel a loita e a mobilización. A negativa a negociar e a escasa empatía e preocupación demostrada dende os diferentes niveis de responsabilidade –Inspección e a Xefatura Territorial, os servizos centrais e o anterior conselleiro-, “levounos a un conflito do que saímos coa convicción de que, malia non conseguir todos os nosos obxectivos, si demos un paso adiante fundamental na defensa dos dereitos do profesorado do centro e da calidade das ensinanzas de arte dramática no país”.

Compartir

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PUBLICIDADE

PUBLICIDADE

Deixar un comentario

Subscríbete

Recibe as novas, artigos, entrevistas e contidos da Erregueté para que non perdas unha!