Carlos Alves. Foto Alexandre Alves
Carlos Alves. Foto Alexandre Alves

PUBLICIDADE

O actor, director e dramaturgo, Carlos Alves vén de gañar coa súa obra 13 de Maio o III Prémio PLATTA de Peças Curtas de teatro que desde hai tres anos convoca en galego, portugués e castelán a erregueté. O xurado, formado por Rosa María Gantes, Santiago Cortegoso e Xoán Carlos Riobó, valorou especialmente a súa proposta aberta na que se suxire, máis que indica, unha analoxía entre a festividade da Virxe de Fátima, a orixe simbólica das personaxes con nomes bíblicos e unha aproximación ao conflito de xénero desde unha posición orixinal e poética.

Residente en Queluz (Portugal), Carlos Alves iniciou o percorrido profesional no Teatro en 2006. É licenciado en Comunicación Social, especialízase en Artes Performativas, na Escola Superior de Teatro e Cinema. Dirixiu, nos últimos anos, a compañía teatral Ditirambus.

Para o Centro Cultural de Belém creou, en 2019 e en colaboración con outros artistas, os espectáculos Romeu e Julieta Sem Destino e Entre Flores e Batalhas. Tamén este ano, levou a cabo as primeiras representacións do seu espectáculo Suriya.

Camarim, en co-autoría con Ana Campaniço, foi o seu primeiro texto levado á escena, que el mesmo dirixiu (2014). Dirixiu, ademais, Uma Questão de Tempo, peza de Jaime Salazar Sampaio. Das creacións anteriores destacan A Última Peça de Simon Smith (con Bárbara Água), Carolina, Os Nossos Vizinhos Dormem Cá em Casa, Caídas em Desgraça, Romeu e Julieta – A Revolta e Direito ao Assunto (espectáculo creado para o extinto Teatro Rápido, em Lisboa). Estes espectáculos tiveron funcións en Lisboa, moitas delas no Teatro Turim, e noutros locais do país, como a illa de São Miguel, Ponte de Lima e Setúbal.

Da súa traxectoria como actor, sinalar as participacións nos espectáculos El Quijote, con dirección de Célia Figueira; O Frio que Faz na Cama de António Manuel Revez; Assim Que Passem Cinco Anos e Amor de D. Perlimplim com Belisa em Seu Jardim de Federico Garcia Lorca; A Relíquia de Eça de Queirós, adaptación de Filomena Oliveira; Pluft, O Fantasminha de Maria Clara Machado; O Rei Está a Morrer de Eugène Ionesco; Tomai Lá do O’ Neill de Filomena Oliveira; Na Boca da Noite de Onivaldo Dutra; e Hoje Durmo em Berlim de A. Branco.

Actualmente está tamén a desenvolver o proxecto de investigación “Artistas da Emergência – um arquivo da memória presente sobre as novas gerações do Teatro português”, co apoio da DG Artes.

 

Compartir

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PUBLICIDADE

PUBLICIDADE

Deixar un comentario

Subscríbete

Recibe as novas, artigos, entrevistas e contidos da Erregueté para que non perdas unha!

erregueté en papelSúmate ao movemento #erreguelove!

Por só 20 euros ao ano recibirás dúas revistas coa edición de textos dramáticos