in

Erro

Laranxas cortadas.

Agora que o tempo se aclara e o ceo é cada vez máis azul parece que vai tocando facer balance sobre os últimos meses. Sobre o que se fixo, o que non se fixo… ou o que se debería ter feito. Sendo esta última, tal vez, a máis importante das cuestións. E tamén, ó pertencer a un plano diferente da realidade, dá para máis debate.

Coidado aquí con caer na idea do arrepentimento, que por herdanza cristiá se fixo un termo demasiado escuro. Porque non é xusto valorar as decisións que se toman baixo a presión de que existe unha escolla que nos augura todo o mal existente. O erro é parte do xogo e coñecer o erro axúdanos a entender e mellorar no futuro.

Vale que vivimos nun país que leva mal os temas da memoria, pero, no persoal, mellor non facer pactos de silencio e vivir con máis alegría as perspectivas de facelo mellor a próxima vez.

O erro é boa cousa.

Creo que nesta afirmación podemos atopar unha idea que ogallá estivese mellor xestionada nos procesos creativos, e na vida, claro. É necesario entender que é imposible alcanzar a perfección todo o tempo en todas as cousas. A realidade é inabarcable e as metas abstractas tamén.

Moitas veces teño visto a compañeiros e a compañeiras deixarse levar pola frustración cando algo non remata por saír ben. E non me agocho porque a min me ten pasado.


Publicidade

E precisamente por iso penso sinceramente que ás veces sobredimensionamos a importancia de cousas que, coa mente un pouco máis fría, sabemos xestionar perfectamente. Pero o ímpeto do momento non deixa ver con claridade.

Ás veces relativizar non é malo. E non falo de entender que un día malo o ten calquera, falo de que non se lle pode esixir á xente (nin a un mesmo) ser brillante e excepcional nas cousas que fai. Normal está ben. Normal é o que ten que ser. E dende aí, tal vez, dende a normalidade das cousas, pode, en certas ocasións, aparecer o excepcional. Pero pedilo, e pedírnolo a nós mesmos é inxusto. Moito. E non pode ser.

Incluso cando todo está ben. Cando todo está no nivel normal das cousas, podemos sentir que iso é máxico. O normal éo. O cotián éo. Por que buscar en lugares que nos implican sacrificar a nosa saúde?

No noso oficio, como no noso paso polo mundo, é indispensable coidar o que podemos dar e valorar con cariño o que somos. Porque o que seguro non somos é un cítrico ó que espremer ata o infinito.

Non vos espremer. Non somos cítricos. O normal é ideal.

Pablo Carrera Simón

Pablo Carrera Simón

(Vigo, 1991) Master en Artes Escénicas polo Instituto de la Danza Alicia Alonso & URJC. Graduado en Interpretación Textual e Dramaturxia pola ESAD de Galicia. É un dos fundadores da Asociación Galega de Commedia dell'Arte. Actor, docente e condutor de furgonetas, o que sexa necesario. As palabras fante conservador ou revolucionario. E nesas andamos.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

carrodeguas

A dramaturga Esther F. Carrodeguas recibe o premio Hai unha voz

20171102 elisaemarcela 39 rrss 1 |

Elisa, Marcela e todas as demais