Os Cadernos Platta nacen directamente ligados ao Premio Platta de Teatro Breve impulsado desde 2019 pola Plataforma Transfronteiriza de Teatro Amador que conforman a erregueté/Revista Galega de Teatro, a Federación Galega de Teatro Afeccionado, a Federación de Grupos Aficionados de Castilla y León e o Teatro do Noroeste-Centro dramático de Viana do Castelo/ TEIA Teatro em Iniciativa Associativa.
Unha das actividades máis relevantes dos tres festivais transfronteirizos que se celebran cada ano en Galicia, Castela e Portugal é a realización de tres lecturas dramatizadas dun mesmo texto en castelán, galego e portugués interpretadas por actores e actrices alleos a esas linguas: as castelás por portugueses, as galegas por casteláns e as portuguesas por galegos.
O Premio Platta de Teatro Breve é, cando menos, un premio extraordinario. Non outorga ningún premio en metálico para a gañadora ou gañador, non contempla a posibilidade de accésit nin pode declararse deserto. Pero poucos son os premios de teatro breve en que as autoras e autores reciban tal recoñecemento: a publicación do seu texto nas tres linguas e a súa estrea, en lectura dramatizada, nas tres linguas. Todo un honor!
Pepe Domínguez-Bueno natural do Irixo, emigrou de neno a Caracas, Venezuela, onde desenvolveu un intensísimo traballo artístico como director, actor, dramaturgo, produtor e promotor de diferentes iniciativas teatrais.
Como dramaturgo escribiu, entre outras, unha peza infantil: Las aventuras del Rey Mono e Plenilunio en la Casa del Dolor.
Actualmente reside no Carballiño, onde colabora co grupo Tituleque.
Carlos Labraña, nado en Cedeira en 1969 é dramaturgo galego especializado no teatro para a infancia. Neste eido acadou diferentes premios como o Xeración Nós, o Estornela, o Manuel María ou O Facho. A partir de 2010 a súa escrita vira a temáticas máis comprometidas socialmente. Desta época podemos salientar A Pequena Compaña, sobre os abusos cometidos á infancia e O Valo, que trata o drama dos refuxiados.
Recentemente, o seu teatro medra en idade e vólvese máis contemporáneo en títulos como Claustrofobia (Teatro do Porvir 2019) ou Descociñando (Premio Platta).