in

Patadas no cu

Foto: Jason Briscoe
Foto: Jason Briscoe

De pequeno vaticináronme moitas cousas malas e iso que nacín cos ollos abertos, supoño que por un prenatal impulso curioso. Sería divertido que iso existise: Nacer impulsados pola curiosidade e logo ir perdendo o interese.

O caso é que de min nunca se agardou gran cousa, e non foron poucas as veces que me profetizaron unha vida miserable. Certo é que nunca fun un gran estudante, pero non me parece que fose para tanto.

Tamén é certo que tiven malas amizades na adolescencia e nunca souben moi ben o que facía, eu facía e punto. Xa non me lembro demasiado ben de todo aquilo.

Total, que non acabei nas drogas, nin repetín nunca curso, nin pisei o cárcere. O que si quería era cambiar o mundo porque era un adolescente un pouco parvo, pero con pretensións de rebeldía insubmisa.

O problema apareceu cando os rebeldes resultaron ser xente con pouca cabeza e demasiado tempo libre. Vamos, que tiñan a capacidade de análise social dunha pedra. E desencanteime por aburrimento e falta de argumentos minimamente emocionantes.

Nunca fun un gran animal político, así que me centrei en intentar ser boa xente, que é o verdadeiramente complicado. Non estou libre de pecado porque fun inxusto ás veces, pero trato de ir facéndoo mellor, sobre todo agora que vou aprendendo a poñer cara e voz de póquer cando alguén di algunha chorrada cósmica. E non son poucas veces, tristemente.

Como a vida me foi botando cara ó teatro, fun tratando de explicarme o mundo a través del. Decisión que non para de darme dores de cabeza e, á vez, unha profunda satisfacción, porque as artes son un filtro que se volve bastante revelador sobre a realidade.

O teatro é infinito. Pode ser activo, pasivo, frío, pasional, todo a vez e tamén nada. E todo está ben.

Supoño que a miña rebeldía adolescente, aínda presente nalgún lugar, levoume a sentirme cómodo nese tipo de teatro popular que pode dicir as cousas claras e non se anda con sutilezas intelectuais. Prefiro actuar na rúa a facelo nun gran teatro se con iso consigo que o meu discurso estea no lado que considero correcto.

Teño gran simpatía pola filosofía e as grandes ideas, pero sobre todo sinto unha gran determinación en lograr ser capaz de explicar eses grandes conceptos de forma sinxela, porque a vida, como o teatro, non é tan rococó. Vamos, que é mellor dar unha patada no cu a quen o merece, a abrir un simposio sobre a ética kantiana.

Un ladrón? Patada no cu.

Un mentireiro? Patada no cu.

Almorrás? Patada no cu.

Trato de camiñar cara a un lugar na vida onde o respecto polo teatro sexa profundo e real. Cara a unha profesión onde estean mal os discursos grandilocuentes que agochan intencións perniciosas ou onde non se inste á xente a facer cousas aleatorias sen sentido.

Gústame aspirar a ver un teatro que sexa sincero. Onde todos fagamos sen ocultar o que somos. Seriamos máis felices e sería máis sinxelo identificar quen merece unha patada no cu..

E desculpade se con este artigo insto á violencia, pero sobrevivín a miña adolescencia como puiden e agora pregúntome como se pode sobrevivir a ser adulto sen recibir algunha patada no traseiro nalgún momento.

Pablo Carrera Simón
Latest posts by Pablo Carrera Simón (see all)

Pablo Carrera Simón

Pablo Carrera Simón

(Vigo, 1991) Master en Artes Escénicas polo Instituto de la Danza Alicia Alonso & URJC. Graduado en Interpretación Textual e Dramaturxia pola ESAD de Galicia. É un dos fundadores da Asociación Galega de Commedia dell'Arte. Actor, docente e condutor de furgonetas, o que sexa necesario. As palabras fante conservador ou revolucionario. E nesas andamos.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Pexels, de Jan van der Wolf.

Vergoña de que? Orgullo sempre!!!

FA Artistas 1 xullo Festival Atlántica

O Festival Atlántica inaugura a súa duodécima edición