Actualidade

Programación do CDN
Imaxe promocional do Centro Dramático Nacional (Temporada 2021 / 2022)

PUBLICIDADE

A directora xeral do INAEM, Amaya de Miguel, e o director do Centro Dramático Nacional, Alfredo Sanzol, presentaron desde o Teatro María Guerrero a nova programación do Centro Dramático Nacional para a tempada 2021-2022, integrada por un total de 27 espectáculos e con máis de 60 actividades transversais, que ten como fío condutor a reconstrución, persoal e colectiva.

A presenza galega na programación do Centro Dramático Nacional será relevante na próxima tempada. O teatro público contará con figuras e compañías coma Pablo Fidalgo, Marta Pazos, Esther F. Carrodeguas, Teatro En Vilo, Matarile, Chévere ou A Panadaría.

De entre as montaxes que compoñerán o cartel dos dous teatros do Dramático —o María Guerrero e o Valle-Inclán—, figuran once producións propias: a reposición d’ El bar que se trago a todos los españoles, de Alfredo Sanzol; El libro de Sicilia, onde o escritor e creador Pablo Fidalgo proponnos un caderno de viaxe para falar do tempo, a historia e a reconstrución; a estrea da última peza da triloxía de Borja Ortiz de Gondra ao redor da súa saga familiar: Los últimos Gondra (memorias vascas) aborda as feridas que transcenden xeracións —e que se exhibirá acompañada das dúas pezas anteriores—; a mirada particular de Marta Pazos á peza inacabada de Lorca, Comedia sin título; o retrato histórico- sarcástico do ADN español a través do comezo do cinema porno patrio que dirixe Chiqui Carabante en Alfonso el Africano; a obra resultante das sesións dos nosos Nuevos Dramáticos (de entre oito e once anos), Luna en Marte, con texto de Jordi Casanovas e dirección de Dan Jemmett; a nova proposta de Carolina África El cuaderno de Pitágoras, nacida da súa experiencia impartindo talleres de teatro a reclusas e recluídos; unha historia de amor en clave de lingua de signos: Manual básico de lengua de signos para romper corazones, de Roberto Pérez Toledo; a obra inédita de Juan Mayorga El Golem, que dirixirá Alfredo Sanzol; Supernormales, unha comedia aceda que nos enfronta aos nosos prexuízos sobre as persoas con diversidade funcional, escrita por Esther F. Carrodeguas dentro do programa de Residencias Dramáticas desta tempada; e Blast, unha procura aberta e colectiva de utopías, o novo traballo de Teatro En Vilo.

Coproducións con Chévere, A Panadaría e Ana Vallés

Baixo o formato de coprodución, o Centro Dramático Nacional acollerá un total de nove títulos: The Quest, unha incursión na fragmentación de Europa desde un punto de vista íntimo e ao mesmo tempo político, a cargo do creador belga Cédric Eeckhout; N.E.V.E. R. M.O. R.E., o novo proxecto de Chévere, que co seu particular estilo de creación colectiva a partir de técnicas documentais entrelazan a pandemia actual coa memoria do Prestige; dúas pezas que se estrearán este verán no Festival de Aviñón coproducidas por unha ampla nómina de teatros europeos, entre eles o Dramático: La última noche del Mundo, de Laurent Gaudé, dirixida por Fabrice Murgia, e FRATERNITÉ, Conte fantastique, de Caroline Guiela Nguyen, acerca da memoria das persoas desaparecidas; Rif (de piojos y gas mostaza), de Mariano Llorente e Laila Ripoll, unha aproximación para os efectos do colonialismo a través dun feito histórico concreto: o Desastre de Annual de 1921; Inloca, a nova proposta de Ana Vallés, performer e creadora de Matarile; Lengua madre, un proxecto da arxentina Lola Arias, que investiga o rol da maternidade na actualidade cun formato participativo e local; As que limpan, onde as integrantes de A Panadaría “non falan só de traballadoras da limpeza, falan de mulleres e do chan mollado sobre o que camiñamos cada día”; e Los farsantes, unha reflexión sobre a realidade e a ficción a cargo de Pablo Remón.

Membros de Chévere na súas oficinas. Foto Leticia T. Blanco

Compartir

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PUBLICIDADE

PUBLICIDADE

Deixar un comentario

Subscríbete

Recibe as novas, artigos, entrevistas e contidos da Erregueté para que non perdas unha!

erregueté en papelSúmate ao movemento #erreguelove!

Por só 20 euros ao ano recibirás dúas revistas coa edición de textos dramáticos