Actualidade

Viana do Castelo celebra o III Festival de Teatro do 10 ao 18 de novembro

PUBLICIDADE

Do 10 ao 18 de novembro, o Teatro Sá de Miranda acolle a terceira edición do Festival de Teatro de Viana do Castelo. Ao longo de nove días, o programa ofrece unha selección de espectáculos de diferentes estéticas chegados onde destacan as liñas de traballo centradas na accesibilidade, a educación e a inclusión de novos públicos.

A inauguración do III Festival de Teatro de Viana do Castelo terá lugar o domingo 10 de novembro coa estrea de O circo de rataplan apresenta: a farsa do mestre Pathelin, unha coprodución entre o Teatro do Noroeste/CDV e A Comuna de Lisboa baixo a dirección de João Mota.

O día 11 de novembro será o tempo para Bocage, o mais honesto homem para se amar, da compañía Mariabrangente. Rita Ribeiro, Sandra José e Mafalda Rodrigues levan a escena este espectáculo dirixido por João Ascenso. Ao día seguinte, o martes 12 de novembro, a compañía Teatro do Noroeste-CDV ofrecerá unha dobre sesión de Rotweiller, de Guillermo Heras, con dirección de Ricardo Simões no Café Concerto ás 14:30 e ás 18:30. Ese mesmo día ás 21:30, a Sala Principal acollerá o espectáculo Cartão de embarque, da Companhia de Artes Performativas “Em movimento” baixo a dirección de Francisco Brãs e Teresa Faria e Silva.

O mércores 13 de outubro será tempo para o espectáculo Os anos que abalaram o nosso mundo, da compañía Teatro Art’Imagem. José Leitão asina a dirección e a dramaturxia desta peza concibida arredor do movemento militar da madrugada do 25 de abril. De igual modo, o programa continuará coa peza Os 4 clowns do apocalipse que o xoves 14 de novembro desembarcará en Viana do Castelo da man de Teatro de Montemuro e a compañía británica Absolute Theatre.

O venres 15 de novembro ás 14:30 e ás 18:30, a Teatro do Noroeste-CDV presentará O Bojador. Ana Perfeito dirixe esta proposta para toda a familia na que unha nai e un dos seus cinco fillos se embarcan nunha aventura de descubrimentos e de superación de medos. Por outra parte, ese mesmo día, a compañía Teatro La Fundición de Sevilla presentarán na Sala Principal o musical Duelo a muerte del marqués de Pickman y lo que aconteció después con su cadáver, baixo a dirección de Pedro Álvarez-Ossorio.

O sábado 16 de novembro ás 11:00, será tempo para De cá para lá, un espectáculo interdisciplinar para todos os públicos da man da compañía portuguesa Teatro Plage. Ese mesmo día, a partir das 16:00, o Café Concerto acollerá o espectáculo circense de humor xestual Sin remite, de Jean-Philippe Kikolas. Por último, a compañía lisboeta Teatro Nacional 21 desembarcará no Sala Principal, ás 21:30, con Veneno, un texto de Cláudia Lucas Chéu con interpretación de Albano Jerónimo e Luís Puto.

Despois dunha nova sesión de De cá para lá que terá lugar o domingo 17 de novembro ás 11:00, desde Extremadura a compañía Karlik Danza presentará, ás 16:00, La vida de los salmones, con coreografía de Susana de Uña a partir do texto de Itziar Pascual.

Por último, o luns 18 de novembro, a Companhia de Teatro de Almada achegará á escena vianesa o Romance da raposa, unha proposta que nace da novela homónima de Aquilino Ribeiro con dirección de Teresa Gafeira. Finalmente, o actor Bruno Nogueira será o encargado de pechar o programa desta nova edición do Festival, a partir das 21:30, con Despois do medo.

 

Mediación e accesibilidade

Coa intención de facilitar o acceso a todos os públicos, o servizo educativo do festival realiza accións educativas dedicadas aos diferentes públicos con especial atención á accesibilidade, inclusión e educación a través dos espazos “Ver com as mãos”, “Gestu”, “Digestivo” e “Sessões descontraídas”. Así:

“Ver com as mãos”: é un servizo que, previa solicitude, fai posible realizar o recoñecemento sensorial da área de representación co público cego e/ou co persoas con baixa visión. De igual modo, o festival ofrece tamén o Caderno de Programación en Braille.

“Gestu”: é un servizo que fai posible contar coa tradución en simultáneo de cada espectáculo en lingua xestual portuguesa.

“Digestivo”: é un espazo para a mediación no que, ao remate de cada espectáculo, no propio espazo de representación se desenvolve unha conversa entre o equipo artístico e o público asistente coa intención de favorecer preguntas, comentarios e críticas.

“Sessões descontraídas”: son sesións dedicadas a familias e persoas con características sensoriais, de comportamento e de comunicación específicas, nas que os espectáculos transcorren nun ambiente adaptado e máis tolerante a sons e movementos do patio de butacas.

Compartir

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PUBLICIDADE

PUBLICIDADE

Deixar un comentario

Subscríbete

Recibe as novas, artigos, entrevistas e contidos da Erregueté para que non perdas unha!