Actualidade

Teatro À(s) Quintas na Maia

PUBLICIDADE

Durante este ano 2020 o Teatro Art´Imagem e a Câmara Municipal da Maia, seguindo o protocolo existente desde hai algúns anos para a divulgación, formación e presentación de espectáculos teatrais no concello, van iniciar un novo programa de Teatro denominado “Teatro à(s) Quinta(s)”.

 

O programa presentará catro espectáculos de Teatro no Grande Auditório do Fórum da Maia, sempre os xoves, dous en cada semestre (30 de xaneiro, 27 de febreiro, 30 de xullo e 26 de novembro), ás 21:30 e con entrada de balde.

O xoves 30 de xaneiro presentarase Quarenta mil quilovátios, unha coprodución das compañías Teatromosca e Musgo, de Sintra, con texto orixinal de Paulo Campos dos Reis. Unha reflexión sobre os comportamentos adolescentes aliados ás condicións de vida nos suburbios. O espectáculo, que remata un ciclo dedicado á mocidade, ábrese a unha reflexión sobre os suburbios que asume o que podemos entender por “ton urbano”, mais os tópicos habituais cando se fala de “mocidade” e “suburbios”.

O 27 de febreiro será o turno de A criatura, unha coprodución da Companhia de Teatro de Braga e Akroama – Teatro Stabile d’Innovazione e Ricerca della Sardegna [na foto]. Un espectáculo que se centra no concepto da creación artística, analizando a sintonía creada entre o autor e o seu traballo. Lelio Lecis, que estuda dende hai anos a relación entre o artista e a súa obra, atopou nunha historia do século XIX –a mesma que lle inspirou a Ibsen na escrita de Cando nós, os mortos, espertarmos– unha representación eficaz desa delicada relación.

O 30 de xullo chegará a Maia El licenciado vidriera, de Karlik Danza Teatro (Estremadura), unha adaptación inspirda nos novos conceptos de dramaturxia pero respectando a obra orixinal e a linguaxe de Cervantes. Un espectáculo que funde o teatro textual e o físico con flamenco en vivo –símbolo do grito de loucura do protagonista– e cun espazo sonoro que transforma composicións musicais en referencias con valor narrativo.

O ciclo rematará o 26 de novembro con Ocho días de silencio, un espectáculo internacional xurdido dunha residencia de Tranvía Teatro (Zaragoza) na Provenza, que reflexiona sobre Europa a partir dun feito acaecido nos Pireneos aragoneses. Xunto con Théâtre du Rond Point (Francia) e Teatro del Astillero (Madrid), contan a historia de Canelle, a última femia de oso nativa dos Pireneos e abatida a tiros por un cazador francés. A partir deste suceso real, a obra reflexiona sobre conceptos como fronteira, raza ou migración.

Compartir

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PUBLICIDADE

PUBLICIDADE

Deixar un comentario

Subscríbete

Recibe as novas, artigos, entrevistas e contidos da Erregueté para que non perdas unha!