Público asistente a unha función da MIT nunha edición anterior

PUBLICIDADE

A Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia, MIT, vén de dar a coñecer as datas, o lema e a imaxe para a mostra deste ano. A 38ª edición desenvolverase entre o 15 e o 24 de xullo e o lema que guiará a programación da MIT deste ano é “Actuando nas marxes”.

Así, a liña de coherencia xirará arredor dos “territorios nas marxes, eses espazos artísticos, sociais, xeográficos e políticos que nos estimulan, que nos cuestionan, que nos convidan a ver a complexidade da realidade sen caer en discursos simplistas. Aquí queremos asentar a liña conceptual desta MIT 2022. O marxinal, o marxinalizado, a marxinación, a marxinalidade… Os límites e o prohibido, o tabú, o esquecido, aquilo que moitas veces se oculta, o que non podemos definir, o que nos provoca incertidume, o que nos fai rir de xeito incómodo, o que nos convida a revisitarnos na nosa vida de enxuizamento e polarización constante. É un tema estimulante, un concepto aberto, na liña da creación contemporánea e do seu carácter liminal, como quere ser este festival que sempre aposta por descubrir e explorar novas fronteiras e o modo de cuestionalas”. A programación completa que habitará esa semana e media nunha das citas obrigadas do verán para o teatro galego darase a coñecer no mes de xuño.

O deseño para esta edición, de A&B, gabinete creativo de Ribadavia que xa forma parte do equipo habitual de traballadoras da MIT, combina formas xeométricas e coloridas con fotografía dos corpos en escena de edicións anteriores, corpos fotografados por Rosiña Rojo. O cartel inspírase na corrente artística do Grupo Memphis, que xurdiu en Italia nos anos oitenta para revolucionar o concepto de deseño e arquitectura: “o carácter vibrante das formas e o colorido enlaza coa idea festiva e celebrativa que quere expresar o festival, un festival de encontros, provocador desas formas e imaxes excéntricas, é dicir, fóra dos centros e na forza das marxes”.

Cartel da 38ª edición da MIT

Compartir

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PUBLICIDADE

PUBLICIDADE

Deixar un comentario

Subscríbete ao boletín á newsletter

Recibe no teu email as novas, artigos, entrevistas e contidos da Erregueté para que non perdas unha!