in

O Festival Atlántica pecha a súa sétima edición batendo récords

Marmuradores
8080 espectadores, 12 xornadas, 30 artistas, 90 funcións e 16 concellos son as cifras que confirman o Atlántica como o encontro de narración oral máis grande da Península Ibérica.

 

O vén de clausurar oficialmente a súa sétima edición o pasado sábado, 23 de marzo, logo de 12 xornadas que se desenvolveron en 16 concellos diferentes. As cifras deste ano converten ao festival no encontro de narración oral máis grande da Península Ibérica: 8080 espectadores, 30 artistas e 87 funcións.

, directora do Atlántica, salienta que esta edición “é a da consolidación pero tamén a da apertura de novos espazos e propostas e, por tanto, do achegamento de novos públicos”. O festival segue a apostar por funcións para todos, desde bebés ata encontros con maiores e incluíndo pases en lingua de signos; pero non dubida en programar espectáculos con formatos novidosos e en lugares diferentes. Deste xeito, os artistas saíron ao exterior para brindar contadas con cans nos parques e tomaron as rúas para agasallar con historias no ouvido aos transeúntes, por citar algunhas das propostas.

PUBLICIDADE

Teatros, bibliotecas, bares, centros cívicos, librerías, tabernas, rúas, escolas, parques e mesmo cemiterios foron escenarios para os contos de Atlántica 2019, que este ano chegou por fin ás catro provincias galegas cunha programación especial de catro días en Lugo. Felloza subliña que “a ambiciosa programación desta edición foi posible grazas á colaboración das institucións e o apoio do público” e agradece tamén a “implicación dos locais que colaboraron no encontro e a xenerosidade e entrega dos artistas”. Para rematar, a directora tamén quixo lembrar que nesta edición a cornamusa de honra foi para a agrupación musical Leilía, que está a celebrar os seus trinta anos e foi protagonista da Gala Inaugural.

 

Na foto: Vero Rilo e ao fondo, María Uzal como “Marmuradores na Zona Vella de Santiago”.

PUBLICIDADE
PUBLICIDADE
PUBLICIDADE
Redacción

Redacción

Somos a erregueté | Revista Galega de Teatro.
A única publicación periódica que ten como obxecto as artes escénicas galegas dende 1983.

Deixa unha resposta

Avatar

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    TheIsland

    ‘The Island’: teatro de Burkina Faso no Rosalía de Castro da Coruña

    RaxoiCCG

    Xornadas de mediación cultural no Consello da Cultura Galega