in

O compromiso de Xosé Manuel Pazos coa Revista Galega de Teatro

Xosé Manuel Pazos Varela

Pezas de teatro

– María Soliño. Crónica de Pantagruel. A partir do Pantagruel de Rabelais. Dramaturxia en colaboración con Alberto Bokos. (nº 18 Primavera-Verán 1998)

– ACT-TRESS Tres pezas de café teatro: C@ntando @s coarenta; Trío de tango; Cocó Glamour en cantada (da vida). (nº 45 Inverno 2005)

– Ida e volta (nº 58 Primavera 2009)

Publicidade

INRI: Iniciativa polos Recortes no Idioma. Publicado en Micropezas con outras autoras e autores (nº 76 Outono 2013)

Traducións

Lexión de Juan Mayorga. Mariana de José Ramón Fernández (nº 16 Outono1997)

– Holliday Aut (postal de mar) de Itziar Pascual (nº 21 Outono-Inverno 1999)

– Memoria de Yolanda Pallín (nº 24 Outono 2000)

– A balada do cárcere de Circe de Elena Cánovas, Rubén Cobos e J. Carlos Talavera (nº 26 Primavera 2001)

– As voces de Penélope de Itziar Pascual (nº 31 Verán 2002)

– Os vivos e os mortos de Ignacio García May (nº 37 Inverno 2003)

– Terra polo medio de Ernesto Caballero ( nº 41 Inverno 2004)

– Por que as acacias non dan xarope? de Luís Araujo (nº 64 Outono 2010)

Publicidade

– Bagos de uva no padal de Susana Hornos e Zaida Rico ( nº 77 Inverno 2013)

Portada Maria Solina07072021 |    Ida e volta |    A balada 07072021 |

Artigos de opinión

Teatro + Supervivencia= Teatro de supervivencia (nº 5 Setembro 1988)

– As salas alternativas en Galicia (nº 12 Decembro 1995)

– As Mostras, Festivais, Xornadas e a programación teatral (nº 13 Xullo 1996)

– Ser ou non ser (nº 14 Decembro 1996)

– A clase política, o teatro e outras herbas (nº 15 Xaneiro-Maio 1997)

– Camiños de ida e volta en colaboración con Manuel Vieites (nº 16 Novembro 1997)

– Resposta, xunto con outros, a un cuestionario sobre a estrea de Woyzeck como presentación do CDG (nº 4 1985)

– O teatro, o mesmo que o saber non ocupa lugar (nº 38 Primavera 2004)

– Hai que sacar a cultura dos edificios? e Rede ou ganapán? (nº 47 Verán 2006)

– Non é hora xa dun Congreso de Teatro?  (nº 48 Outono 2006)

– Burro grande-Carro cativo (nº 49 Inverno 2006)

– A política teatral desde o Concello de Vigo (nº 51 Verán 2007)

Entrevistas

– Entrevista a José Ruibal: Nunca fun nin serei xornaleiro ( nº 7 Primavera-Verán 1991)

– Con Manuel Guede. Director do Centro Dramático Galego (nº 8 Primavera-Verán 1992)

– Da afección á profesión. Entrevista con Casilda García e Salvador del Río ( nº 14 Decembro 1996)

Crónicas

– Anecdotario. Cara e cruz (nº 23 Primavera-verán 2000)

– Premios de Teatro María Casares 1997 (nº 15 Xaneiro-Maio 1997)

– III Premios María Casares. Glamour e malditismo ( nº 20 Primavera-Verán 1999)

– Premios María Casares IV Edición: Crónica de acertos e despropósitos (nº 23 Primavera-Verán 2000)

– Mostra Internacional de Teatro Cómico e Festivo de Cangas (nº 28 Outono 2001)

– VI Premios María Casares. O trunfo de Sexismunda (nº 30 Primavera 2002)

– XXI Mostra Internacional de Teatro Cómico e Festivo de Cangas (nº 40 Outono 2004)

– Premios María Casares 2008 (nº 55 Verán 2008)

– XXV anos de Teatro del Norte (nº 65 Inverno 2010)

– Crónica dunha rebelión ( nº 69 Inverno 2011)

8 |    Bagos de uva 07072021 |    14 |

Documentos

– Manifesto desde o outro teatro Escrito por encargo da Plataforma de Teatro Afeccionado (PLATEA) co gallo do Día Internacional do Teatro de 1995.

– Parlamento de Galicia.Transcripción Comisión 4ª do 11/6/98 sobre unha macromontaxe teatral do CDG baseada na obra de Valle-Inclán. Pregunta en representación do grupo Parlamentario Mixto. (nº 18 Primavera-Verán 1998)

Reseñas de libros

– A Escola Dramática Galega de Carlos Caetano Biscaínho ( nº 71 Verán 2012)

– Roberto Vidal Bolaño e os oficios do teatro de Roberto Pascual (nº 76 Outono 2013)

– 40 anos daquel abrente. Cordinado por Inma López Silva, Roberto Pascual e Dolores Vilavedra (nº 79 Verán 2014)

– Textículos dramáticos e posdramáticos de Afonso Becerra de Becerreá.

Opinións desde a butaca

– Fausto: entre a ópera e o auto sacramental de Teatro de Ningures. (nº 29 Inverno 2001)

– Pervertimento. O doce pracer de subvertir e divertir de Teatro do Atlántico ( nº 30 Primavera 2002)

– Abrente con Brétema. Laudamuco e O velorio do CDG (nº 35 Verán 2003)

Consellos Redaccion e Editorial 30 07 19 |
Reunión dos Consellos de Redacción e Editorial da erregueté | Revista Galega de Teatro (2019)

Publicidade
Publicidade
Antón Lamapereira

Antón Lamapereira

(Monforte de Lemos, 1945). Profesor xubilado de Filosofía no Ensino Secundario. Cofundador da Escola Dramática Galega e fundador e director da erregueté | Revista Galega de Teatro ata o ano 2016. Membro do seu Consello Editorial. Actor e director de teatro afeccionado en diferentes grupos como Avelaiña teatro (Pontevedra) ou Teatro Aberto (Cangas do Morrazo).

Deixa unha resposta

Avatar

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Primeiro a vida!

A danza chega á Sala Rebullón con ‘Primeiro a vida!’

entremes CDG1 |

A contenda do río Miño